Erikoisnäyttely 9.7.2017

myös pennut 5-7 kk ja 7-9 kk sekä jälkeläisluokat

Ulkonäyttely

Arvostelut alkavat klo 10

Ilmoittautumiset 10.6. mennessä osoitteella: SSKY:n erikoisnäyttely 2017, PL 267, 45101 Kouvola.

Ilmoittautumismaksut: 33 € ja saman om. 2. jne koira, pennut sekä veteraanit 29 €. Yli 10-v veteraanit veloituksetta, veteraaniluokkaan ilmoitettuna.
Tilille: FI61 5132 0520 0267 33, viite 2008.

Netti-ilmoittautuminen

Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut arkisin klo 10-12 ja 18-20 p. 040 -7070 509 tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. ja muut tiedustelut: Erika Häkkinen p. 045-1144954 e-mail Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Palkintotuomarit:
varalla kaikille roduille Harry Tast

HUOMIO! Augustin Ionescu on ikävä kyllä joutunut perumaan tulonsa,  hänen rotunsa tulee arvostelemaan Sanja Vretenicic

FCI 1:
bergamasco, karpaattienkoira, katalonianpaimenkoira, kroatianpaimenkoira, pyreneittenpaimenkoirat, mallorcanpaimenkoira, maremmano-abruzzese, owczarek podhalanski,romanianpaimenkoira ja slovakiancuvac Sanja Vretenicic, Romania
lancashirenkarjakoira,  ceskoslovensky vlcak, schapendoes,saarloos wolfhond ja valkoinenpaimenkoira Harry Tast
polski owczarek nizinny ja serra de airesinpaimenkoira Juha Putkonen

FCI 2:
estrelanvuoristokoirat ja pyreneittenkoira Juha Putkonen
broholminkoira, castro laboreironkoira, dogo argentino, kanariandoggi, karstinpaimenkoira, mallorcandoggi, sao miguelinfila, shar pei, tanskalais-ruotsalainen pihakoira ja uruguayncimarron Luis Görjao-Henriques Portugali

aidi, alentejonkoira, anatoliankoira, bukovinankoira, fila brasileiro, hollanninrottakoira, itävallanpinseri, tornjak, tosa Nedim Süta, Bosnia-Herzegovina

FCI 5:
akita, amerikanakita,  hokkaido, kainkoira, kishu,  shiba, shikoku, Sanja Vretenicic, Romania
lunnikoira Harry Tast
alaskanmalamuutti, grönlanninkoira, kaanaankoira, meksikonkarvatonkoirat, perunkarvatonkoirat, grosspitzit, taiwaninkoira ja volpino italiano Nedim Süta, Bosnia-Herzegovina

mittelspitz, musta ja ruskea ja mittelspitz, valkoinen Lisa Moir, Iso-Britannia
mittelspitz, muut värit Nicky Garbutt, Iso-Britannia
buhund, islanninlammaskoira, eurasier, koreanjindonkoira, thai ridgeback ja thaimaanpystykorva Luis Görjao-Henriques, Portugali

FCI 6:
pesukarhukoira Juha Putkonen
rhodesiankoira Harry Tast

FCI 9:
kromfohrländer Juha Putkonen

Ryhmäkilpailut:
paras pentu Nedim Süta
paras jälkeläisryhmä Luis Görjao-Henriques
paras kasvattajaryhmä Sanja Vretenicic
paras veteraani Harry Tast
näyttelyn paras Juha Putkonen

AIKATAULU päivittyy tämän linkin taakse

Rokotusmääräykset!
Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty.
Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.

Antidoping –valvonta
Suomen Kennelliiton valtuuston hyväksymät antidoping –säännöt ovat astuneet voimaan 1.1.2007.
Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita.
Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Tunnistusmerkintä
Tunnistusmerkintä on pakollinen Kennelliiton virallisissa näyttelyissä, kokeissa ja kilpailuissa. Tunnistusmerkinnöistä hyväksytään takautuvasti 1.1.2009 alkaen kaikki ISO 11784 standardin mukaiset mikrosirut, joissa ei ole maakoodia käytössä. Sitä ennen rekisteröidyille koirille on hyväksytty ainoastaan Datamars ja Lifechip (ent. Indexel) -merkkiset mikrosirut Suomessa tunnistusmerkityille koirille. 1.1.2010 alkaen rekisteröidyille koirille hyväksytään ainoastaan maakoodittomat tunnistusmerkintämikrosirut (koskee Suomessa tunnistusmerkittyjä koiria).