Erikoiskoulutukset ja koearvostelutilaisuuksia

Tällä sivulla ilmoitetaan tulevista, Suomen Seurakoirat ry:n järjestämistä ulkomuototuomarien erikoiskoulutus- ja koearvostelutilaisuuksista.

2018-2019

HUOM! KORJATTU PÄIVÄ 16.10.2018 Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Salpausselän kennelpiirin halilla, osoitteessa Simolankatu 2, Lahti, erikoiskoulutuksen ja arvostelukokeen shar peille. Ilmoittautumiset 2.9.2018 mennessä sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 045-1144 954 Erika Häkkinen

HUOM! KORJATTU PÄIVÄ 17.10.2018 Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Salpausselän kennelpiirin halilla, osoitteessa Simolankatu 2, Lahti, erikoiskoulutuksen ja arvostelukokeen tanskalais-ruotsalaiselle pihakoiralle. Ilmoittautumiset 2.9.2018 mennessä sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 045-1144 954 Erika Häkkinen

22.9.2018 Suomen Seurakoirayhdistys ry järjestää Salpausselän kennelpiirin halilla, osoitteessa Simolankatu 2, Lahti, alaisilleen roduilleen FCI 5: shiba seminaari/erikoiskoulutus ja arvostelukoe, akita seminaari/erikoiskoulutus ja arvostelukoe, hokkaidonkoira, kainkoira, kishunkoira ja shikokunkoira erikoiskoulutus. Ilmoittautumiset 10.9.2018 mennessä sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 045-1144 954 Erika Häkkinen